XIX საათობრივი ბადე
საათობრივი ბადე
2021-2022 სასწავლო წელი
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
VI
|
|
VII
|
VIII
|
IX
|
X
|
|
XI
|
XII
|
პროგრამული
|
დამატებითი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
|
|
|
|
|
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
|
7
|
7
|
6
|
5
|
5
|
5
|
|
5
|
5
|
5
|
5
|
|
5
|
5
|
|
მათემატიკა
|
|
|
|
|
|
მათემატიკა
|
5/5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
|
5
|
5
|
5
|
5
|
|
4/4+1
|
5
|
|
უცხოური ენები
|
|
|
|
|
|
ინგლისური (პირველი უცხოური ენა)
|
3/3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
|
4
|
4
|
4
|
3
|
|
4/4
|
3
|
|
რუსული (მეორე უცხოური ენა)
|
-
|
-
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
2
|
2
|
|
3
|
2
|
|
საქართველოს ისტორია, საქართველოს გეოგრაფია და სხვა საზოგადოებრივი მეცნიერებები
|
|
|
|
|
|
საქართველოს და მსოფლიო ისტორია
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2/3
|
3
|
2
|
|
3
|
2
|
|
გეოგრაფია
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
2
|
|
|
სამოქალაქო განათლება
|
|
|
|
|
|
|
2
|
1
|
2
|
3/2
|
|
|
2
|
0/1
|
ჩვენი საქართველო
|
|
|
|
|
2
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები
|
|
|
|
|
|
ბუნებისმეტ
ყველება
|
2
|
2
|
2
|
2
|
3
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ბიოლოგია
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
2
|
3
|
|
2
|
|
|
ფიზიკა
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
2/2
|
|
|
ქიმია
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
2
|
|
2/2
|
|
|
სპორტი და ესთეტიკური აღზრდა
|
|
|
|
|
|
სახვითი და გამოყ. ხელოვნება
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
2
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
მუსიკა
|
2/2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
სპორტი
|
2
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
1
|
1
|
|
გამჭოლი საგნები და მიმართულებები
|
|
|
|
|
|
ისტ (ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები)
|
|
|
|
|
2
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მე და საზოგადოება
|
|
|
2
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სამოქალაქო თავდაცვა და უსაფრთხოება
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
არჩევითი საგნები
|
|
|
|
|
|
გარემო და მდგრადი განვითარება
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1/0
|
|
საქართველოს ეთნოგრაფია
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2/1
|
|
|
|
|
მსოფლიო კულტურა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2/1
|
|
|
დამატებითი საგნები
|
|
|
|
|
|
გერმანული
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
|
|
|
|
არაბული
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
|
|
|
|
ადამიანი, ბუნება, ტექნიკა
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
აზროვნების სამყარო
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საგზაო მოძრ. წესები და უსაფ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0/1
|
|
|
სულ
|
34
|
25
|
27
|
27
|
29
|
30
|
|
32
|
31/
32
|
36
|
36/34
|
|
43 /
44
|
22/18
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შენიშვნა:
პირველ კლასში მათემატიკაში 5/5ნიშნავს, რომ კლასი იყოფა 2 ჯგუფად.
ინგლისურში 3/3 ნიშნავს, რომ კლასი იყოფა 2 ჯგუფად
მუსიკაში 2/2 ნიშნავს, რომ კლასი იყოფა 2 ჯგუფად
მე-8 კლასში ისტორიაში 2/3 ზე ნიშნავს, რომ ამ საგანს პირველ სემესტრში ეთმობა 2 კვ.სთ. მეორე სემესტრში 3 კვ.სთ.
მე-10 კლასში სამოქალაქო განათლებაში 3/2 ზე ნიშნავს, რომ ამ საგანს პირველ სემესტრში ეთმობა 3კვ.სთ. მეორე სემესტრში 2კვ.სთ
საქართველოს ეთნოგრაფიაში 2/1 ზე ნიშნავს, რომ ამ საგანს პირველ სემესტრში ეთმობა 2კვ.სთ. მეორე სემესტრში 1კვ.ს
მე-11 კლასში მათემატიკაში 4/4+1 ნიშნავს, რომ რომ კლასი იყოფა 2 ჯგუფად და ერთი დღე გაერთიანებული
ინგლისურში 4/4 ნიშნავს, რომ კლასი იყოფა 2 ჯგუფად
ქიმიაში 2/2 ნიშნავს, რომ კლასი იყოფა 2 ჯგუფად
ფიზიკაში 2/2 ნიშნავს, რომ კლასი იყოფა 2 ჯგუფად
მსოფლიო კულტურაში 2/1 ზე ნიშნავს, რომ ამ საგანს პირველ სემესტრში ეთმობა 2კვ.სთ. მეორე სემესტრში 1კვ.სთ.
საგზაო მოძრაობის ნიშნები და უსაფრთხოების წესები 0/1 ზე ნიშნავს, რომ ეს საგანი ისწავლება მეორე სემესტრში 1კვ.ს
მე-12 კლასში გარემო და მდგრადი განვითარება 1/0 ნიშნავს, რომ ეს საგანი ისწავლება პირველ სემესტრში ეთმობა 1კვ.სთ.
საქალაქო თავდაცვა და უსაფრთხოება - 1/0 ნიშნავს, რომ ეს საგანი ისწავლება პირველ სემესტრში ეთმობა 1კვ.ს
სამოქალაქო განათლება 2/0 ნიშნავს, რომ ეს საგანი ისწავლება პირველ სემესტრში ეთმობა 2კვ.
სამოქალაქო განათლება (დამატებითი საგანი) 0/1 ნიშნავს, რომ ეს საგანი ისწავლება მეორე სემესტრში მოსწავლეთა მოთხოვნის მიხედვით და ეთმობა 1კვ.